DOLAR 46,5216 0.02%
EURO 53,0360 0.32%
ALTIN 6.028,060,80
BITCOIN 2765157-0.03606%
Bursa
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

    Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor
    • Haber 16
    • Gündem
    • Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor

    Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor

    ABONE OL
    25 Haziran 2026 20:42
    Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem Ayının Bereketini Vatandaşlarla Paylaşıyor
    0

    BEĞENDİM

    ABONE OL

       BURSA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ, MUHARREM AYI DOLAYISIYLA 17 İLÇEDE 28 FARKLI NOKTADA VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNUYOR.

       Bursa Büyükşehir Belediyesi, Hicri takvime göre yılın birinci ayı kabul edilen Muharrem ayı vesilesiyle 17 ilçede 28 farklı noktada vatandaşlara aşure ikramında bulunuyor. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan etkinlik, 25 Haziran-15 Temmuz tarihleri arasında devam edecek.

    Aşure dağıtımlarının ilk gününde 3 farklı ilçede 5 farklı noktada kazanlar kuruldu. Emirsultan Meydanı, Mihraplı Camii, İnegöl Alanyurt Meydanı, Ulu Cami ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’ndaki aşure dağıtımlarını Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekilleri Sinan Kahraman, Numan Çakır, Osman Şahin ve Kevser Öztürk gerçekleştirdi.

    Program kapsamında aşure ikramları Karacabey Pazar Alanı, Orhangazi İlçe Meydanı, Yıldırım Arabayatağı Pazar Alanı, Görükle Köyiçi Meydanı, Kestel İlçe Meydanı, İnegöl Akhisar Meydanı, Orhaneli Çarşı Meydanı, Harmancık Merkez Camii Meydanı, Gürsu Pazar Alanı, Keles Meydanı, Gemlik Sahili, Teleferik Meydanı, Mudanya BUDO yanı sahil girişi, Şirinevler Pazar Alanı, Mustafakemalpaşa Adnan Menderes Meydanı, Beşevler Pazar Alanı, Büyükorhan Meydanı, İhsaniye Pazar Alanı, İznik Pazar Alanı, Yenişehir Meydanı ve Demirtaş Meydanı ile devam edecek.

    Muharrem ayının manevi atmosferini ve paylaşma geleneğini yaşatmayı amaçlayan aşure dağıtımları, 15 Temmuz Çarşamba günü Ulu Cami önü ve 15 Temmuz Demokrasi Meydanı’nda gerçekleştirilecek ikramlarla sona erecek.

    Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

      En az 10 karakter gerekli


      HIZLI YORUM YAP

      SON DAKİKA HABERLERİ