DOLAR 46,5022 0.05%
EURO 52,8043 -0.25%
ALTIN 6.094,03-0,80
BITCOIN 29118290.34965%
Bursa
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

    Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı Öğrencileri Ağırladı
    • Haber 16
    • Gündem
    • Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı Öğrencileri Ağırladı

    Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı Öğrencileri Ağırladı

    ABONE OL
    24 Haziran 2026 08:53
    Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı Öğrencileri Ağırladı
    0

    BEĞENDİM

    ABONE OL

     ÖĞRENCİLER, SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARININ TEDAVİ VE BAKIM SÜREÇLERİNİ YERİNDE İNCELEDİ

     YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI OKTAY YILMAZ, “BURASI SADECE SAHİPSİZ SOKAK HAYVANLARININ SAĞLIĞINA KAVUŞTUĞU BİR YER DEĞİL, AYNI ZAMANDA ONLAR İÇİN GÜVENLİ BİR YUVA VE MERHAMETİN ADRESİDİR. YILDIRIM’I SADECE BİNALARIYLA, YOLLARIYLA DEĞİL; İNSANIYLA, DOĞASIYLA VE TÜM CANLILARIYLA YAŞANABİLİR BİR ŞEHİR HALİNE GETİRMEK İÇİN ÇALIŞIYORUZ”  

    BURSA– Yıldırım Belediyesi Sahip Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı.

    Sahipsiz sokak hayvanları için tedavi ve bakım hizmetlerini sürdüren Yıldırım Belediyesi, bu konuda farkındalık oluşturacak etkinliklere de imza atıyor. Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı’nı ziyaret etti. Sahipsiz sokak hayvanlarının tedavi ve bakım gördüğü alanları gezen öğrencilere, merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi. Sahipsiz sokak hayvanlarıyla yakından ilgilenen çocuklar, hayvanlara sevgi ve şefkatle yaklaşmanın önemini yerinde öğrendi.

    GÜVENLİ BİR YUVA

    Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan merhamet iklimi inşa ettiklerini söyledi. Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı, Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz” dedi.

      En az 10 karakter gerekli


      HIZLI YORUM YAP

      SON DAKİKA HABERLERİ